Konstaterande:

Den hemskaste trenden sedan Foppatofflorna:

Den satans Onepiece'n!

"Men den är ju sååååå himla skön"
Spelar ingen roll.
Det är skönt att gå runt naken också,
men inte fan får jag göra det.
När blev det snyggt att vuxna människor går runt i babykläder?


Ledsen kära vänner som köpt sig ett sånt här OTYG! Hoppas ni kan gilla mig ändå, med eller utan Onepiece på mig ;)


P.S. Nej jag anser inte att jag själv har så jäkla snygg stil,
men jag har iaf inte något på mig något som det ser ut att det sitter en bajslucka på baksidan på.  

Kommentarer
Postat av: Tessan!

HÅLLER MED! 10 tummar till dig..

2011-04-11 @ 21:20:38
URL: http://sessapudding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0