Njaaa...

Får nog lära mig att inte ta ut lyckan i förskott så där!
Var inte helt ok imorse.. Lååååångt ifrån..
Vad fan är problemet??

Men jag hade grymt roligt igår iaf!
Andra helgen i rad där det bara känns så jävla kul att få vara just här, just nu! :)

Så fruktansvärt synd att kvällen ska kännas så jävla BRA,
och morgonen efter kännas som ett ordentligt slag i magen.
(nej det är inte bakfylla jag pratar om)
Som att jag mått lite för bra och att jag nu får ta det lite lugnt igen,
som att hjärnan talar om för mig att det inte är över riktigt ännu.

Jag kan inte hålla på och att ta ut lyckan i förskott så där helt enkelt.


Får tacka Cornelia för att jag får förstöra hennes nattsömn utan att hon blir förbannad,
och Nina för en trevlig brunch där man fick både skratta och beklaga sig :)

P.S. Jag hatar dig, du som snodde min cykel igårkväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0