Sony cyber-shot HX5V

Den har jag köpt idag.
Jag kan ju absolut INGENTING om teknologi över huvud taget,
så efter tusen frågor till de som jobbar på elgiganten och Mediamarkt
så bestämde jag mig till slut för denna.

Behöver inte vara så fruktansvärt flashigt heller i och för sig
då jag bara ska använda den till diverse fester och liknande aktiviteter!
Men den här hade varit bäst i test som årets kamera hos mediamarkt,
och var tydligen suverän i mörka miljöer
och eftersom de flesta fester sker i mörka miljöer så tyckte jag att det passade som hand i handske! :)

Så tack för det mamma, pappa, mormor och morfar!
För det var julklappspengarna jag fick av er som rök till denna :)
Puss på er!!!



 


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra att pengarna gick till något du ville ha.

2011-04-15 @ 13:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0