Haha!

Har precis varit och hämtat Hannes och Jesper på Tågstationen inne i Kalmar :)
Gött att få hem dem välbehållna igen efter en sån lång tid ute till havs!
Jag har verkligen saknat dem!
Nu kommer allt bli som förr här igen.
Är det bra eller dåligt för studierna? Ja det är frågan.
;)



Fick alltså ut hemtentan idag, har inte läst ett ord sen jag kom hem efter föreläsningen.
Bra början.
Första frågan är lika med ett psykbryt, men de andra 4 ska nog gå att lösa med mer eller mindre våld och stenhårt pluggande.
Mmm.. just det.
Tagga nu för fan!


Imöra blir det nog till att åka och köpa den dära minimojen,
försökte rådfråga Hannes för att han påstått sig vara datanörd, men uppenbarligen inte! ;)
Så jag får helt enkelt klara mig på egen hand..
Sofia + Teknologi = Katastrof





Hahaha! Sandra skickade precis årets bild! (ok, det har inte gått så många dagar av 2011 men ändock)
En serranoprotes! vilket Catch..
Rolig är han iaf, det ska han ha cred för ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0