Jaaaa!

...Jag har ett liv igen! :D

Och det första jag gör är att blogga? o.0

Sitter i matsalen vid biblioteket och väntar på att Madde ska bli klar med sitt möte, så det är väl en ganska bra sysselsättning?

Ja dååååå! Tentan är inskickad!
Kan vara mitt sämsta bidrag till den akademiska världen någonsin (eller nej förresten, B-uppsatsen i Borås var sämre).
Men det är i alla fall inskickat och jag svarade på alla frågor så chansen till godkänt är inte obefintlig åtminstone.
Tentaslask/fördärv inväntas nu på det alldeles underbara sjösjukan, för att fira att tentan är inlämnad och (förhoppningsvis!!) historia.

Nu blir det en tur på systemet inför Re-union festen imöra på Camp Mögelby. Nu när alla sjömännen kommit tillbaka måste det ju firas! (eller?) ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0