Jag gör detta för dig Therés Dahl!

Jag lovade Tessan att börja blogga igen när jag flyttade till Kalmar för att börja plugga.
Nu har det gått en termin och.. ja.. se hur långt jag kommit med det!

Så nu lovar jag dig Therés Dahl: Jag skaaaaa blogga så du får se att jag sköter mig :)

Tyvärr så kommer den:
Inte vara alls lika vacker som Melissas
Inte lika intrigfylld och tänkvärd som Tessans
Inte alls lika mycket power som Alexandras
Den kommer inte ha något talangfyllt att visa upp som Manrics
Inte alls visa lika mycket skönhet som kusin Malins
och inte hälften så mycket party som Jessicas!

Men jag vet att jag i alla fall kommer ha EN läsare! Woho! ;)

Nackdelen är att jag helt glömt bort hur man lokaliserar sig och fixar till saker här!

Hjälp? någon?

Kommentarer
Postat av: Tessan!

I´m glad! :D

2011-01-03 @ 20:28:16
URL: http://sessapudding.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag läser! Och jag tycker du har mer power än vad jag nånsin kommer ha! :) (L)

2011-01-03 @ 21:35:08
URL: http://gdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0