Mödda för tre

Min bil har seriöst aldrig varit så här fullpackad någon gång!
Inte ens när vi hade tre personers packningar i den nu innan jul,
vad har jag med mig egentligen? (Mat... massa mat.. typ?)

Får lite dåligt samvete att jag inte kan ta med Madde, om hon nu skulle velat med, det vet jag ju inte

Men seriöst,
Det ÄR fullt!!


Joråsatteee... I Hope I will survive!

Enligt min mors varningar kommer jag ju troligtvis inte göra det,
"Kör sakta, håll avståndet, kör inte fortare än du klarar av, KÖR SAKTA"
Ja ni vet ju hur det låter... ;)

Kommentarer
Postat av: Lena

Är ju bara så rädd om dig

2011-02-01 @ 20:46:07
Postat av: Anonym

Jag vet ;)

2011-02-01 @ 21:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0