Prioriteringar!

Jajaja, man har hört tjatet 1000 gånger..
Jag har ett nyårslöfte (gasps!)
Men ok, jag ska ge det ett försök, eller vänta! Det är inget nyårslöfte.. För såna håller man aldrig,
det är bara något jag ska prioritera framöver.

Att sluta sitta still på denne röva dag ut och dag in!

För ett halvår sen var jag ute och rörde på mig 2-3 gånger dagligen, hade verkligen rutin på det!
Men sen flyttade jag alltså en bit bort, fick ett stillasittande "arbete", tappade rutinen, och upptäckte innan (ja innan!) julhelgen att jag nu har gått upp 10 av de 20 kilo jag gick ner under ca 2 år.

Det känns ärligt talat skit. För att uttrycka mig på ren svenska.
Kändes helt ärligt talat skit att inte få på sig nyårsklänningen, som jag kunde ha (med god marginal dessutom!) i augusti..
Men nu ska det alltså bli ändring på det!
Jag ska tillbaka i alla fall till samma som på bilden där ---->


Nog tjatat, i'm such a giiiirl!

 


 


Behöver designa den här bloggen en aning om det ska bli nåt också,
den är lite tråkig jämt nu känner jag rent spontant..

Och det är ju definitivt rätt tillfälle att fundera på såna här saker också!
Hemtentan i Välfärdspolitik och socialpolitiska principer (eller vad kursen nu kan tänkas heta) kommer ut på fredag!
Antal sidor att läsa tills dess: Endast 639 st!


Hallelujah det kommer gå galant!



Skärpning Henriksson, lär dig prioritera!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0