Rebecca & Fiona...

...Besökte alltså Kalmar och Volympremiären på Harrys i onsdags.
Och jag var så klart där!
Otroligt mycket folk och ett otroligt tryck när Rebecca & Fiona började(!)
Vi blev intryckta i ett hörn med två vakter framför oss (kul..) som försökte hålla i dj:"båset" så det inte skulle rasa ihop för att folk tryckte på så mycket.
Helt galet egentligen.

Jag och Klara blev dock fruktansvärt irriterade på de bajsnödiga brudar bredvid oss som direkt efter första låten började skrika "luuminääri åååoones, llluminääärii ååoooooooones"
MEN SNÄLLA NÅN LÅT DOM GÖRA SIN GREEEEEEJ! ville jag bara skrika, men väluppfostrad och osynlig som jag är så gör jag inte det, så klart.

Hur som helst var det en bra kväll, nyktert var det, roliga människor och Rebecca & Fiona är bra. Nice!



"Kärleken är som ett lysrör, det glappar lite!" - Alexandra! :D

 (Jag hatar min mobilkamera)



Ryktena sa att jag skulle få besök två helger i rad här nu snart!
Först Tessan nästa helg, och syrran helgen efter det :)
LYCKA
Att sandra sen ringer ett par dagar senare och säger att det troligtvis inte blir nåt gjorde mig faktiskt lite besviken.
Får hoppas på att Tessan kommer i alla fall!
Det skulle vara så fruktansvärt kul! :D



Shoppade tillsammans med Klara igår och handlade något till mig själv för första gången på.. Ja jag vet inte hur många månader?
Så jag köpte en tröja jag kollat in hur länge som helst men inte haft råd att köpa, men nu var den på Reeeea :)
(Och ja Tessan, jag har fått med mig att du har en likadan.. sorry ;))

 Wiie!


Kommentarer
Postat av: Tessan!

JAG KOMMER NÄSTA HELG .SLUT! ;P

Jag tror jag har ett H på min tröja, så helt lika blir vi inte! ;)

Jag kommer med tåg, flyg eller bil! :D

PUSS

2011-01-23 @ 19:17:30
URL: http://sessapudding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0