Snöstorm...

...Över hela Sverige, och jag har inte en tanke på att lämna Bumblebee hemma och åka en annan dag.
För att det går ju inte att missa föreläsningen på fredag!
Hur ambitiöst är inte det?

Tillbaka till istidskylans och orkanvindarnas ö imorgon då..
Tur jag har mitt substitut-hem universitetsbiblioteket..!

Men man ska väl inte klaga, om 1½ månad flyttar jag och mina Ninjastudents karin, Cnorre och Louis in till Kalmar!
En femrums lägenhet i ett villaområde jämt efter Ölandsbron.
JAG FÅR ETT RUM MED KAKELUGN! How sweet is that?! :)

Gillert!


Vad jag inte giller är stressen inför fredag!
Antal sidor jag ligger back inför tentautlämningen: 418 + föreläsningsanteckningar
Panik?

JO DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0