Whats new?

1. Att Jag inte äger ett enda par hela vinterstövlar.
När Converse-skorna är de torraste skorna man äger för tillfället är det dags att köpa nya.

2. Ny kurs, Introduktion till rättssystemet och socialrätt.
Började precis så skräckinjagande som jag trodde,
Men grupparbetet idag gick som smort (tror vi),
så det ska nog lösa sig det här!

3. Jag tror jag lyckats skaffa mig någon slags muskelinflammation i låret.
Det gör ont.
Tror det kan ha något att göra med att gå från 0 till i alla fall 85 % på si så där en halv sekund.

4. Bra jobbat där! Tror det är precis vad du behöver :) 




Det här är förövrigt en helt vanlig natt vid halv tre tiden på camp Mörby!

En punch, en halvdöd blomma och en sjöman med gröna, kärleksfulla fingrar.
Haha!




Jesper står för återupplivningen och Hannes i bakgrunden står för punchen
(som iofs också kan fungera som återupplivning om man varit ute på sjön i tre månader)


Kommentarer
Postat av: sandypal

punkt 4?

2011-01-18 @ 19:29:51
Postat av: Henric

Kom igen och skicka några snygga sjömän till att rädda mina blommor, de har haft en hård vinter ;)

2011-01-20 @ 20:45:01
URL: http://manric.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0