En bra dag...

... Är när Chefen ser att det går att ordna så jag får åka på Rallycros EM i Höljes nästa helg
är när en arbetskamrat vill byta dag så hon får fler lediga dagar och jag får möjligheten att åka på Arvikafestivalen
är när jag klarar den där jäkla tentan som jag inte trodde jag skulle klara
är när jag helt plötsligt har en hel vecka ledigt innan skolan börjar så jag kan hälsa på i Skåne
är när jag vinnner en omgång plump
är när jag får leka med en glad hund
är när jag gör melodikrysset i efterskott med Hannes 
är när jag får höra att jag är smart och charmig utav en kär vän
är när jag får spendera arbetsdagen i en avdelning jag trivs med
är när jag får prata gamla galna minnen med gamla galna vänner
är när jag får så otroligt mycket hjälp och kärlek hemifrån

Allt detta har hänt mig på en och samma dag! Jag förtjänar också bra dagar.
Varför köpte jag inte en trisslott!? För detta måste ha varit min lyckodag! :)
Varför känns det som att det snart kommer ett bakslag?

.
...Jo vänta.. där kom det.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0