Hade tänkt att göra saker

  • Hade tänkt att göra ett blogginlägg om helgen i Funäsdalen med bilder och filmklipp. Men jag orkar inte.
  • Hade tänkt att plugga. I alla fall läsa några sidor i någon bok. Men jag orkar inte.
  • Hade tänkt att städa lite för att göra mina sambos lite nöjda. Men jag orkar inte.
  • Hade tänkt att laga lite mat snart. Men jag orkar inte.
  • Hade tänkt att åka och handla mat eftersom det ekar i kylskåpet. Men jag orkar inte.
  • Hade tänkt att åka med källsorteringen, eftersom Karin bad mig och Louise om det. Men jag orkar inte.
  • Hade tänkt att renskriva ett mötesprotokoll. Men det orkar jag inte!


Under en 24 timmars period har jag varit vaken 5 timmar sammanlagt ungefär.
Och det ser ut som att jag kommer kunna gå och lägga mig snart och kunna sova ändå.
Whats the deal?!

Var iaf ute på en promenada med Madde, Karin och Louise förut. Trevligt att jag orkade med det iaf.


Något annat jag inte orkar med är allt jävla tjafs överallt!
Jag valde inte det här för att följa en massa intriger och folk som inte kan samarbeta.

Kärlek och respekt got damned it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0