Rivstart

Sitter numera som informationsansvarig i Sjösjukans styrelse!
Gillert!
Kan bli riktigt roligt det! Och lite kaos såklart... ;)
Kan inte bli annat när Agneta Patrull och Johanna sitter där! <3

("och det är här du kommer in Janne! Bambarabambam bambarabambam")

Jag kan ju bara säga det att den nya styrelsen levererar och sätter standarden redan första kvällen!
Herrejävlar... Ding ding ding

-------------------------------------------
Men vad ska man säga, nu får jag fanimig ta och ge mig.
Skärpning.
Ska det verkligen vara nödvändigt att vara ledsen varje gång jag går hem från sjukan? Jag tycker inte det.

Hur svårt ska det va? Egentligen.
Bara släpp det... Det var så det var menat från början



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0