En sån dag...

... en sån där riktig, bakfylleångestdag!

Men det löser sig det också till slut!
Med lite humor kan man ordna upp de flesta pinsamheter.

Fast vissa pinsamheter går bara inte att ordna upp...
Det måste börja finnas alkolås på mig.
Om jag hade fallit för den lätta hade jag inte kunnat visa mig igen!
Herregud, det är så man skäms över att vara sig själv ibland...

Tack baren för vattnet skulle man kunna säga!


Varit på oxhagsligamiddag hos Anton ikväll.
Det har serverats "Kåååck å vääään" (ursäkta min dåliga franska)
Men gött var det!

Jag och Julia har kommit tvåa 4 gånger när vi spelade besserwisser
"Vitryssland.... finns det fortfarande?"
HAHAHA ^^
ja jäklar.

Den här helgen känns otroligt lång.
Har hunnit med väldigt mycket skulle man lätt kunna påstå,
och inte är det speciellt vettiga saker heller.

Men ändock.
Att be någon, som förtjänar det, att bara ge FAN i mig!
Kan nästan räknas som nånting vettigt.
Att denne samme fick se lite för mycket igår,
kanske också kan räknas in i ångestanledningarna.
Men egentligen.
Så ger jag fan.

Yeah, you deserve it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0