Non stop!

...Är inte bara en godissort utan också hur man kan förklara hur mitt liv ser ut!

Årsmötena för detta år är avklarade, och det resulterade i att jag numera sitter på posten som vice ordförande i Humanus och som informationsansvarig i Sjösjukans styrelse.

När jag inte går på möten så sitter jag på bibblan i ungefär 10 timmar per dag, och när jag inte gör det så väljer jag att börja en spanskakurs utöver det jag redan läser!

Sen jobbar jag lite på Sjösjukan också..

Har räknat på att jag mellan måndag-torsdag haft en arbetsvecka på 49 timmar, och halva veckan är kvar ;)

Men vet ni vad.
Har man inget liv sen innan, då tar man fanimig och skaffar sig ett!
Det är så här jag vill ha det.



...ibland :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0